17/09/2022

ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ (ένας νέος ιστότοπος)

 

Αρκετά επώδυνο πρόβλημα ισχιαλγίας, με εμπόδισε να γράφω.
Από την άλλη, εκτιμώ πως έχω αρκετά εκφραστεί για όσα συντελούνται σε βάρος μας, όχι μόνο από τις καρικατούρες της κυβέρνησης, αλλά και από τους καμποτίνους της τάχα αντιπολίτευσης.
Κυρίως μέμφομαι όλους εμάς που ανεχόμαστε, που σωπαίνουμε, που και σήμερα πιστεύουμε το ψέμμα, μετά από τόσες ανατροπές.
Θεωρώ ότι θα ήταν ασύμβατο αν συνέχιζα στο ίδιο μοτίβο, να γράφω και πάλι κατ' εκείνων που έχω ήδη επιτεθεί.
Ο, τι ήθελα να πω έχει σχεδόν ειπωθεί. Κάτι λίγα μένουν που δεν θα τα αγνοήσω. Οποιοσδήποτε θα επιθυμούσε να διαβάσει τις απόψεις μου για αυτά που συμβαίνουν σήμερα δεν έχει παρά να διαβάσει εκείνες που αφορούν αυτά που συνέβησαν χθες. Τίποτα δεν άλλαξε. Ούτε καν τα πρόσωπα.
Ίσως το πιο πάνω πρόβλημα υγείας που με παρεμπόδισε στις δραστηριότητές μου, ίσως λέω, από την άλλη να ωφέλησε την πένα μου. Η πνευματική δουλειά δεν ταιριάζει πάντα με το κυνήγι της επικαιρότητας.
Άλλωστε κι αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, μπορούμε να αλλάξουμε τον εαυτό μας, καθώς και τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο.
Το πώς λοιπόν έχω δει τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια που παλεύω αποτυπώνεται στον πιο κάτω ιστότοπο - μπλογκ. Εκεί βρίσκεται το σύνολο σχεδόν της πνευματικής δουλειάς μου.
Θα ήταν χαρά να ξέρω ότι κάποιοι, έστω λίγοι, θα αντλήσουν από εκεί σκέψεις, συναισθήματα, επιχειρήματα.
Ίσως έτσι να διδαχτώ κι εγώ καλύτερα.